КУРС HR

ЗА 24 ЧАСА В КИЕВЕ

 11 - 14 декабря 2019  Киев

Приглашаем принять участие в   УНИКАЛЬНОМ  практическом курсе 

РУКОВОДИТЕЛЬ
СЛУЖБЫ ПЕРСОНАЛА 


Четырехдневный курс повышения квалификации для руководителей и специалистов кадровых служб, отделов труда и зарплаты, HR-отделов, отделов кадров

Киев 
c 11 по 14 декабря 2019 года


Расписание занятий с учетом перерывов на обеды и кофе-паузы

11 декабря (среда) с 14.00 до 19.30

12 декабря (четверг) с 10.00 до 18.15

13 декабря (пятница) с 10.00 до 18.15

14 декабря (суббота) с 10.00 до 16.00

2010 - present

2010 - present

​Цель этого курса: 

Дать Вам актуальные сегодняшнему дню знания в сфере работы с персоналом и кадрового учета.

Курс предназначен для: 

Руководителей и специалистов кадровых служб, специалистов отдела кадров и HR-отделов.

ВЫ ПОЛУЧИТЕ

СЕРТИФИКАТ

ОБ ОКОНЧАНИИ КУРСА

                                                                                            Семинар будет проводиться
                                                                                                   на украинском языке 

В програмі курсу

ДЕНЬ 1

 

1. Основні вимоги щодо оформлення документів, на які не звертають уваги кадровики. 

  • Установчі документи організації

  • Номенклатура справ

  • Колективний договір

  • Правила внутрішнього трудового розпорядку

  • Штатний розпис

  • Положення про структурний підрозділ

2. Документи які повинні міститися в особових справах працівників /робітників

3.Облікові кадрові документи. 

4.  Трудові книжки працівників та журналів обліку руху трудових книжок

5.  Локальні документи

  • Положення про оплату праці

  • Положення про табельний облік

6. Позаштатні працівники

  • Нормативне регулювання;

  • Штат працівників, штатний розпис. Позаштатник;

  • Створення позаштатникам робочих місць;

  • Виведення працівників поза штат.

 7. Фрілансери та надомники

  • Нормативне регулювання;

  • Організація роботи надомника;

  • Правила роботи надомників;

  • Фрілансер: надомна робота чи послуги ЦПХ

8. Договори ЦПХ

  • Нормативна база;

  • Гарантії особам, які виконують роботи чи надають послуги за договором ЦПХ;

  • Ризики застосування договорів ЦПХ

9 . Алгоритм документального оформлення щорічних відпусток

  • Створення графіку відпусток:

  • види відпусток;

  • внесення змін та доповнень. (Зразок)

  • Попередження про початок відпусток чи заява на відпустку? (Зразок повідомлення)

  • Оформлення наказу на відпустки

  • Табелювання відпускних

9. Відрядження

Документальне оформлення відрядження

Роль та значення Положенння про відрядження на підприємстві


10. ТЕСТИ. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ

 

ДЕНЬ 2

 

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ. РОЗБІР ТЕСТІВ ПОПЕРЕДНЬОГО ДНЯ

 

1.  КАДРОВИЙ АУДИТ

  • Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?

  • Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань

  • Документальне оформлення. (наказ);

  • Формуємо склад комісії та визначаємо завдання;

2. Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту

  • Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця

  • Перевірка правильності оформлення трудових відносин

  • Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу

  • Перевірка кадрової звітності 

  • Аудит  процедури скорочення, змін умов праці, реорганізації підприємства  та перевірка правильності реєстру листів непрацездатності.

  • Аудит документації особливих категорій працівників: іноземців та осіб з інвалідністю.

  • Перевірка локальних актів підприємства

3. Перевірка наявності й відповідності законодавству внутрішніх документів

  • Номенклатура справ;

  • Колективний договір (за наявності);

  • Правила трудового розпорядку;

  • Штатний розпис;

  • Положення про структурний підрозділ;

  • Посадові інструкції;

4. Перевірка правильності оформлення трудових відносин

  • Трудові угоди, контракти,

  • Стан ведення особових справ, наявність і повнота заповнення особових карток з обліку кадрів за формою № П-2.

  • Трудові книжки працівників та журнали обліку бланків та обліку руху трудових книжок та вкладишів до них

5. Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу

  • Накази з кадрової діяльності,  ( в т.ч. оригінали заяв і наказів про прийом на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення)

  • Журнали обліку кадрових документів

  • Наявність графіка відпусток надання відпустки  та журналу реєстрації відпусток;

  • Накази про заохочення та дисциплінарні стягнення;

  • Табелі обліку робочого часу;

  • Графіки змінності тощо

6. Перевірка локальних актів підприємства:

  • Положення про оплату праці;

  • Положення про преміювання;

  • Положення про відрядження;

  • Положення про табельний облік;

  • Положення про атестацію працівників;

7. Висновки кадрового аудиту.

За результатами готується висновок, у якому зазначаються помилки, рекомендації з усунення помилок, а також роз’яснення щодо подальшої роботи.


ТЕСТИ. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ


ДЕНЬ 3

 

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ. РОЗБІР ТЕСТІВ ПОПЕРЕДНЬОГО ДНЯ

 

1. Заробітна плата та її складові

  • Нормативне регулювання питань оплати праці

  • Структура заробітної плати;

  • Мінімальна заробітна плата та мінімальний прожитковий мінімум і показники, які залежать від цих величин.

  • Гарантії забезпечення мінімальної заробітної плати;

  • Фонд оплати праці (фонд основної заробітної плати;

  • фонд додаткової заробітної плати;

  • заохочувальні та компенсаційні виплати);

  • Система організації оплати праці та системи оплати праці.

2. Системи та форми оплати праці

  • Тарифна та інші системи оплати праці;

  • Чи необхідно і як встановлювати тарифні ставки (оклади); 

  • Організація почасової форми оплати праці;

  • Організація відрядної форми оплати праці;

  • Порядок встановлення розцінок за відрядної оплати праці ;

  • «Безтарифна» система оплати праці.

3. Права працівника на оплату праці

  • Строки, періодичність та місце виплати зарплати;

  • Виплата зарплати готівкою;

  • Виплата зарплати на картку;

  • Заборона обмежень працівника вільно розпоряджатися заробітною платою;

  • Обмеження розміру відрахувань;

  • Повідомлення працівника про умови та розміри оплати праці

  • Оплата праці за сумісництвом т аза суміщенням;

  • Оплата роботи в надурочний час, у святкові і неробочі дні, у нічний час;

  • Як оплатити, якщо працівник не виконав норми виробітку;

  • Оплата простою;

  • Строки розрахунків при звільненні

4. Індексація заробітної плати та компенсація доходів

  • Порядок нарахування компенсації за затримку виплати зарплати;

  • Індексація заробітної плати (визначення базового місяця, фіксована індексація, індексація при переведенні працівників, індексація випереджаючим шляхом

5. Покроковий алгоритм розрахунку середнього заробітку для оплати відпустки та виплата відпускних

  • Як визначити розрахунковий період

  • виплати, з яких обчислюються відпускні

  • Премії та винагорода за рік в розрахунку відпускних

  • Періоди,що уключаються до розрахункового періоду

  • .Коригування середньої зарплати

  • Розрахунок середньоденного заробітку

  • Визначення суми відпускних

  • Коли та як виплачуємо компенсацію замість відпускних

6. Застосування коефіцієнту підвищення

  • Виплати, що коригуються на коефіцієнт підвищення

  • Як застосувати коефіцієнт підвищення, якщо декілька разів зростали оклади

  • Коригувати не потрібно: умови та ситуації

  • Чи застосовується відповідальність за незастосування коефіцієнту підвищення

7. Покроковий алгоритм розрахунку середнього заробітку для оплати лікарняних

  • Строки подання лікарняних після хвороби

  • Як визначити розрахунковий період

  • виплати, з яких обчислюються лікарняні
    Лікарняні від сумісників та виконавців робіт за ЦПД: приймати чи ні
    Чим загрожує неправильне нарахування сум для оплати лікарняних
    Що таке електронний реєстр листків непрацездатності


ТЕСТИ. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ

ДЕНЬ 4

 

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ. РОЗБІР ТЕСТІВ ПОПЕРЕДНЬОГО ДНЯ

 

Бизнеспроцес в HR та їх автоматизація , матеріальна мотивація персонала

 

1.  Мета, функції, напрями діяльності

  • Роль HRa в організації.

  • HR моделі.

  • Ключові компетенції HRa.

2. Комунікації та рекрутинг

  • Ведення переговорів.

  • Методи відбору персоналу та тип кандидатів;

  • Інтерв’ю: види, структура, етапи

  • Види комунікацій в організації.

  • Ефективний зворотній зв'язок.

  • Поради щодо комунікації: найефективніші способи донесення інформації

  • Тон та текстура комунікації

  • Типи комунікації  та основні прийоми комунікації

  • Слабкі місця комунікації

  • Конфлікти.  Що таке конфлікти?  Підходи рішення конфліктів.Поведінкові стратегії.

3. Адаптація персоналу.

  • Адаптація в команді та компанії.

  • Професійна адаптація.

  • Роль наставника в процесі адаптації.

4. Мотивація персоналу

  • Суть мотивації в системі управління персоналом.

  • Мотивація vs Стимулювання.

  • Матеріальна та нематеріальна мотивація.

  • Професійне/емоційне вигорання працівників.

  • Помилки пов’язані з мотивацією.

  • Інтегрована теорія мотивації АБрахама Маслоу

  • Зовнішні сили, які впливають на мотивацію

  • Етапи кар’єри: еволюційний підхід

5.  Оцінка персоналу

  • Суть і мета Оцінки персоналу.

  • Мотивація vs Стимулювання.

  • Види Оцінки: атестація, метод 360 градусів, тестування тощо.

  • Вибір правильного методу Оцінки персоналу.

6. Травмуючі події та коли «людські ресурси» стають проблемою.

7. Автоматизація бізнес-процесів в HR.

Семинар для вас проведет

КАЗНАЧЕЙ Галина

лектор и консультант консалтинговой компании КИМО,

лектор-практик, десятилетний опыт работы с трудовым законодательством и оплатой труда, ведущий автор и консультант еженедельника "Дебет-Кредит", автор изданий АгроPRO, Агробизнес Украины, Заработная плата.
Деятельность:
- консультирование участников рынка труда: работников и работодателей всех форм собственности;
- написание аналитических материалов по вопросам трудового законодательства и оплаты труда;

- аудиты кадровой документации;
- проведение семинаров и вебинаров;
- постоянную связь со специалистами Минсоцполитики (создано более сотни официальных запросов).

Рейтинг лектора 8,7

это средняя оценка поставленная лектору на основании отзывов участников всех предыдущих семинаров (по 10-ти бальной системе)

ВЫ ПОЛУЧИТЕ

v качественное обучение

v методические материалы

v необходимые канцтовары

v сертификат о прохождении курса

СЕРВИС НА СЕМИНАРЕ

v обеды в ресторане 

v кофе-паузы в дни занятий

Количество участников этого семинара ограничено, поэтому места могут закончиться в любую минуту

Зарезервируйте за собой место и лучшую цену прямо сейчас

На данную минуту - есть места

Пакет " ТРИ + "

Обычная стоимость 13995 грн за одного.

Вы экономите за троих и более участников 

 от 18 000 грн ( - 43 %)  

Сегодня действует

специальная цена для "ранних пташек".

 При регистрации и оплате до 15 ноября

7995 грн.

за одного участника

Пакет " ПАРА "

Обычная стоимость 13995 грн за одного.

Вы экономите за двоих участников 

8000 грн ( - 28 %)  

Сегодня действует

специальная цена для "ранних пташек".

 При регистрации и оплате до 15 ноября

9995 грн.

за одного участника

БАЗОВЫЙ

Обычная стоимость 13995 грн за одного.

Вы экономите 

2000 грн ( - 14 %)  

Сегодня действует

специальная цена для "ранних пташек".

 При регистрации и оплате до 15 ноября

11995 грн.

за одного участника

До окончания действия специальной цены осталось

Зарезервируйте Ваше место  

онлайн в любое время, заполнив очень простую форму. 

Это займет всего 1 минуту

в рабочие дни с 9.00 до 18.00 по телефонам

044 222-56-22

067 326-47-72 Киевстар

063 300-12-65 LifeCell

050 337-37-34 Vodafone

Адрес проведения семинара

Kиев, ул. Вадима Гетьмана, 1-А. Конференц-центр Exit Games 

Станция метро Шулявская

Почему выбирают Кимо?

 УДОБНЫЕ ФОРМЫ ОПЛАТЫ ДЛЯ ВАС.

Вы можете оплачивает как по безналичному расчету так и картами VISA MasterCard или с помощью Приват24

 ДЛЯ ВАС ПРОВОДЯТ ОБУЧЕНИЕ САМЫЕ РЕЙТИНГОВЫЕ ЛЕКТОРЫ И ТРЕНЕРЫ.

За 20 лет проведения семинаров и тренингов мы оставили в нашей команде только классных спикеров

ВСЕ СЕМИНАРЫ ПРОВОДЯТСЯ ТОЛЬКО В КОМФОРТНЫХ И ХОРОШО ОБОРУДОВАННЫХ ЗАЛАХ.

Мы понимаем, что место проведения влияет на результат обучения

ВСЕГДА ДОСТУПНЫ В РАСПИСАНИИ БОЛЕЕ 40 СЕМИНАРОВ И ТРЕНИНГОВ ДЛЯ ВАС. БОЛЬШИНСТВО ТЕМ УНИКАЛЬНЫ И НИГДЕ БОЛЬШЕ НЕ ПРОВОДЯТСЯ. 

Мы проводим 15 мероприятий в месяц, которые посещают 400 человек